Geef het volledige proces uit handen en krijg waar je recht op hebt
Na de indiensttreding is het cruciaal om snel te weten of een werknemer in aanmerking komt voor het loonkostenvoordeel (LKV). Binnen 3 maanden moet de zogeheten doelgroepverklaring worden aangevraagd. Als deze termijn wordt gemist, is er geen mogelijkheid om dit te herstellen en vervalt het recht op voordeel.
Het proces moet daarom strak georganiseerd zijn. Als dit niet goed wordt uitgevoerd, kan dit grote financiële gevolgen hebben omdat je dan het recht op voordelen misloopt.
SubAdvies biedt met de instroomscanner een compleet en uniek softwarepakket voor het hele aanvraag proces van de loonkostenvoordelen.
Wij voeren nauwgezet alle stappen uit voor iedere werknemer en nemen de volledige uitvoering uit handen. Iedere stap die wij zetten en elk resultaat kun je terugvinden in je eigen dashboard. Hiermee krijg je inzicht in het gehele proces.
Elke nieuwe werknemer wordt actief benaderd per post, e-mail en telefoon met een aantal vragen. De antwoorden worden direct verwerkt en alle processtappen, tot en met de (voorlopige) beschikkingen en de uitbetaling, worden nauwkeurig gecontroleerd door onze experts.
Wil je meer weten over hoe wij jouw organisatie kunnen ondersteunen met de Wet tegemoetkomingen loondomein? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies.
Klant Succes Partner